Grafika do druku Wrocław
Zaprojektujemy spójną z Twoją marką grafikę reklamową, grafikę DTP dopasowaną do Twoich oczekiwań i potrzeb.

Logo – projektowanie wizerunku firmy w sieci
Jako człowiek, każdy z nas jest inny, ale do każdego najszybciej dociera obraz wizualny, czyli informacja przekazana w formie graficznej. Same logo jest symbolem identyfikującym daną markę w pamięci przyszłego klienta. Znak firmowy jest wynikiem połączenia identyfikacji z odpowiednią branżą. Dlatego też, zadanie stworzenia projektu logo firmy (tworzenie logo firmy, czy też projektowanie graficzne logo) jakie staje przed projektantem jest zadaniem bardzo istotnym.
Logo firmy jako jeden z elementów skutecznego marketingu
Budowa logotypu jest zdecydowanie czymś więcej niż zwykły znak firmowy. O dobrym logotypie trzeba myśleć jak o uszyciu na miarę kompleksowego wizerunku dla firmy. Praca przy budowie logotypu jest niezwykle istotna, gdyż ma wpływ na funkcjonowanie całego przedsiębiorstwa i marki w sieci. Oczywistym jest natomiast, że ostateczny wpływ na wygląd logo ma profil i branża firmy. Wykreowanie nowego logotypu stanowi bazę do prac nad określonym wizerunkiem firmy oraz jest gruntem pod tworzenie identyfikacji wizualnej. Posiadając już nazwę marki można przejść do następnego kroku, czyli projektowania logo. Opierając się na uniwersalnych zasadach wytwarzania logotypu jesteśmy w stanie stworzyć biznesowy symbol o charakterze ponadczasowym.
Ważnym jest, aby logo firmy musi być utożsamiane z określoną działalnością, kulturą biznesową, a także innymi wartościowymi elementami powiązanymi z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa. Doświadczenie, jakie zdobyliśmy poprzez projektowanie wielu logotypów firm nauczyło nas skutecznego projektowania logo. Oryginalność to nasza cecha, a znaki i symbole jakie wychodzą od naszego grafika są znakami unikalnymi i modernistycznymi. Zawsze przedstawiają i wyróżniają najistotniejsze cechy marki. < h3> Efektywny logotyp równa się prawidłowo zaplanowane projektowanie logoAby końcowy projekt logo zawierał cechy firmy oraz realizował szereg zadań, jego tworzenie musi być przemyślane na każdym jego etapie. Praca z klientem usystematyzowała nasze spojrzenie, gdzie zauważamy, że sama marka (logo firmy) jest jednym z najważniejszych składników firmy. Dlatego też, inwestycja w tożsamość wizualną firmy na samym początku prac jest najlepszym możliwym wyjściem Tanie rozwiązania niczego nie przynoszą, a dodatkowo generują koszty. Fundusze włożone w profesjonalne projektowanie logo zwracają się zawsze i to przekraczając najśmielsze oczekiwania.
Dobre logo firmy to jakie to logo?
Znak powinien być trendy, a zarazem łatwy w odczycie dla odbiorcy. Dobre i skuteczne logo jest fundamentalnym elementem marki w branży.Wizytówka – język jakości firmy
Wizytówka dziś a kiedyś to diametralnie duża różnica. Kojarzone niegdyś ze światem polityki i biznesu, są dziś obecne w większości kręgów społecznych. Wizytówki są elementarnym narzędziem reklamy oraz jednym z najistotniejszych czynników budujących odpowiedni wizerunek firmy i osoby tą firmę reprezentująca. Pierwsze wrażenie jest bardzo ważne, a jego wartość nieoceniona.
Do czego potrzebuję wizytówki
Najważniejszym zadaniem wizytówki jest poinformowanie odbiorcy o bardzo podstawowych rzeczach, kim jesteśmy, jaka jest nasza rola w organizacji, czym się zajmujemy i jak się z nami skontaktować. W biznesie trudno wyobrazić sobie osobę, która jest aktywna zawodowo a która nie potrzebowałaby wizytówek. W sytuacji, gdy pracujemy z ludźmi, staramy się pozyskać nowych klientów, to naszym zadaniem jest tez ułatwienie kontaktu z nami. Jeśli ktoś prosi nas o wizytówkę, a my jej nie posiadamy – budujemy sobie wizerunek amatora. Natomiast, gdy wręczymy naszemu odbiorcy elegancką wizytówkę pokazujemy nasz profesjonalizm oraz wiarygodność i rzetelność firmy, którą reprezentujemy. Reasumując, dobrze zaprojektowana wizytówka sprawi i upewni naszego kontrahenta w przekonaniu, ze współpracuje z osobą godną zaufania.


Teczka firmowa – eleganckie uzupełnienie dla Twoich dokumentów
Teczka firmowa to bardzo skuteczny element wizerunkowy. Podczas spotkania biznesowego, gdy wręczasz jakiekolwiek dokumenty w czystej i eleganckiej teczce od razu tworzysz kompetentny przekaz. Pokazujesz, że Twoja firma cechuje się jakością. Niezwykle trudno wyobrazić sobie sytuacje, w której to, ktokolwiek potraktuje poważnie nawet profesjonalną ofertę zapakowaną w zwykłą koszulkę.
Folder i katalog reklamowy – niezwykłe narzędzia promocyjne Twojej marki
Dzięki folderom i nośnikom Twoja firma wejdzie na wyższy poziom prezentowania swojej oferty Są to bardzo wartościowe nośniki reklamy i identyfikacji wizualnej firmy. Dla klientów są łatwo przyswajalnym źródłem pozyskania dokładnych informacji o ofercie firmy. Zarówno folder jak i katalog reklamowy wymagają eleganckiego i estetycznego zaprojektowania oraz zapełnienia odpowiednią i ciekawą treścią.


Ulotki – proste i najbardziej popularne rozwiązanie reklamowe
Choć żywotność ulotki nie jest długa, to może ona pomóc Twojej firmie. Jej najważniejszym zadaniem jest przekaz, czyli zwrócenie uwagi potencjalnego klienta Twojej firmy. Zawiera ona wartościowy i krótki komunikat. Mając na celu zwrócenie uwagi na produkt lub usługę warto w sposób racjonalny i kreatywny przemyśleć i zbudować przekaz reklamowy, który trafi do potencjalnego klienta. Obojętność klienta jest tym czego Twoja firma nie chce, dlatego skuteczna ulotka reklamowa ma za zadanie zachęcać. Jej projekt graficzny musi być ciekawy, nowoczesny, by zatrzymać potencjalnego klienta i poruszyć jego zainteresowanie. Esencją dobrze skonstruowanej ulotki jest dokonanie aby klient chciał, by pragnął dowiedzieć się więcej. Profesjonalne i nowoczesne projektowanie ulotek daje na koniec skuteczny produkt reklamowy. Dlatego dbamy o to, aby tworzone przez nas ulotki były interesujące i jednocześnie czytelne dla odbiorcy.
Papier firmowy- niezwykłe źródło zaufania do marki
Poza wizytówką i teczką firmową to papier firmowy jest istotnym elementem identyfikacji wizualnej Twojej firmy. To na nim drukowane są wszelkie oferty Twojej formy i przesyłane klientom. Powoduje to, że oferta staje się bardziej atrakcyjną, co będzie mieć znaczenie podczas podejmowania decyzji o wyborze tej jedynej oferty spośród kilku innych wycen.
