Pozycjonowanie stron Wrocław
Skuteczne pozycjonowanie stron www rezultatem dobrze przeprowadzonego audytu, optymalizacji oraz skutecznych linków.

Skutecznie pozycjonowanie stron Wrocław,
Pozycjonowanie lokalne co to oznacza ?
PPozycjonowanie, inaczej SEO (ang. Search Engine Optimization) to zespół wielu czynności ściśle ze sobą powiązanych, które pozwalają osiągnąć wyższe wyniki wyszukiwania w Google, czyli powodują zwiększenie widoczności stron internetowych na określone słowo kluczowe. Skutkuje to dotarciem do wielu użytkowników, którzy interesują się naszą strona. Przykładowo firma, która działa na rynku wrocławskim będzie nastawiona na pozycjonowanie stron internetowych Wrocław.
Czynniki determinujące pozycję serwisu w wyszukiwarce?
Czynników wpływających na skuteczne realizowanie pozycjonowania stron www jest bardzo dużo. Google jako najpopularniejsza wyszukiwarka posiada listę około 200 czynników, a może i więcej na podstawie których odpowiedni algorytm przygotowuje listę wyników wyszukiwania. Bazując na wiedzy i doświadczeniu wielu specjalistów SEO można wśród nich wymienić:
Składniki techniczne optymalizacji strony
Adaptacja wytycznych Google pod względem technicznym i jakościowym. Informacje dot. optymalizacji klient otrzymuje w postaci „Audytu SEO”.
✓ właściwe zastosowanie metatagów Title i Meta Description
✓ nagłówki H1– H6
✓ linkowanie wewnętrzne
✓ odpowiednia struktura kodu HTML
✓ prędkość ładowania strony
✓ zaimplementowanie certyfikatu SSL i bezpiecznego protokołu HTTPS
Czynniki dotyczące treści na stronie
Odpowiednia treść przyczynia się do skutecznego wypozycjonowania strony
✓ odpowiednia jakość treści
✓ właściwa objętość tekstu na stronie www
✓ unikalność tekstów
✓ wkomponowanie fraz kluczowych (odpowiednie nasycenie)
Podlinkowanie strony www (ang. Link Building)
Tekst ma znaczący wpływ na pozycjonowanie strony www
✓odnośniki z innych witryn o odpowiedniej jakości
✓współczynniki przyrostu linków
Social Media
Aktywność występująca na portalach społecznościowych nie ma aż tak dużego wpływu na pozycjonowanie, raczej wypływa pośrednio na wyniki w wyszukiwaniach Google. Sociał media służa głównie do kontaktu z użytkownikami oraz udostępniania treści. Jedyną zaletą jakie Social Media przynoszą jest ruch na stronie.


Jakie są korzyści pozycjonowania strony w internecie?
Nawiązując do wytycznych Google oraz ich prawidłowego wdrożenia na stronie internetowej wraz za zachowaniem odpowiedniej strategii można zauważyć, że ich pozytywny efekt jest wynikiem długofalowym. Korzyści z pozycjonowania można zauważyć dopiero po jakimś czasie. Oczekiwanie na szybkie efekty zaraz po wdrożeniu pierwszych elementów wpływających na pozycjonowanie strony nie jest dobrym kierunkiem. Jest to proces, który wymaga od Nas dużo cierpliwości i systematycznej pracy. Stopniowy wzrost pozycji serwisu w wyszukiwarce daje o wiele większe korzyści dla strony oraz Twojej firmy.
Do najistotniejszych korzyści pozycjonowania zaliczamy:
Znaczący wzrost widoczności serwisu w wynikach organicznych
Należyta optymalizacja strony, link building czy też właściwy content marketing mają znaczący wypływ na wysokie pozycje w Google, nie tylko fraz wskazanych przez użytkownika, ale również tzw. fraz długiego ogona. Zazwyczaj są to zapytania sprecyzowane, hasła wpisywane w wyszukiwaniu konkretnej rzeczy lub usługi. Wpisywane są bardziej świadomie przez użytkownika. W istocie w serwisie występuje wiele zapytań, które zwiększają ruch użytkowników.
Większa liczba odwiedzin w serwisie
Bardzo ważną jak nie najważniejszym atutem pozycjonowania jest odpowiednia promocja. Poprzez działania promocyjne można dotrzeć do zdecydowanie większej liczby odbiorców – potencjalnych klientów. Dlatego lokalne pozycjonowanie jest pierwszym krokiem do bycia widocznym w wyszukiwarce google. Jak jest wiele serwisów tak lista fraz na które się pozycjonują jest ogromna. Fraz pozycjonowanych może być od kilku do kilkuset poszukiwanych przez użytkowników w wyszukiwarkach. Wpływa to na niezależnie od wartości haseł (tzw.słowa kluczowe) na wzrost liczby odwiedzin strony www. Efektem może być sprzedaż towarów czy usług. Poza wyżej wspomnianymi działaniami promocyjnymi są też inne gdzie umieszcza się informacje o firmie i jej działalności w serwisach zewnętrznych. Tam z kolei użytkownicy, potencjalni klienci także zaglądają. Ogólnie rzecz biorąc przejścia z innych witryn staja się szansa na wzrost konwersji.
Odpowiednia ocena preferencji klientów
W pozycjonowaniu każdej strony internetowej wykorzystujemy odpowiednie słowa klucze. Stają się one ważnym czynnikiem, dzięki któremu możemy poznać preferencje klientów. Co więcej świadomość każdego klienta na temat danej usługi lub produktu na pewno się różni. Dlatego dobranie odpowiednich słów kluczy na początku pozycjonowania ma wielkie znaczenie. Zachowania klientów są znacząco rożne ze względu na bogactwo użytych fraz przez nich wyszukiwarkach. Ogromna wiedzę o o tym, daje nam dodatkowo analityka internetowa ściśle powiązana z pozycjonowaniem.
Wzrost zaufania do marki
Większość użytkowników – internautów ma zaufanie do Google czy innych wyszukiwarek. Zasada jest taka, że strony znajdujące się najwyżej w wynikach wyszukiwania są najbardziej godne zaufania i to też dlatego klienci chętnie w nie klikają korzystając z oferty na nich przedstawionej. Użytkownicy, którzy kojarzą markę, a dodatkowo znajdują to, czego szukają, mają większe zaufanie, dzięki czemu mogą decydować się częściej na skorzystanie z Twojej oferty.
Rozpoznawalność marki
Mimo wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania użytkownik – potencjalny klient jeśli nie wskaże Twojej strony jako pierwszego wyboru to będzie go widział wysoko wynikach wyszukiwania przez co będzie miał świadomość istnienia firmy. Dobrze dobrana strategia pozycjonowania przyczyni się do tego, że zaczniesz pojawiać się pod większą ilością słów w dużej ilości miejsc przez co użytkownik zacznie Cię kojarzyć.
Etapy procesu pozycjonowania strony www oraz pozycjonowanie sklepów internetowych
Proces pozycjonowania strony www ma duże znaczenie dla widoczności w wynikach SERP
Analiza i strategia
Kluczowy etap w pozycjonowaniu strony, który rozpoczyna się zbadaniem aktualnego stanu Twojej witryny, a także inne ważne obszary wpływające na pozycjonowanie. Określamy mocne i słabe strony Twojej strony internetowej w celu dopasowania odpowiednich kroków właściwego przeprowadzenia strategii pozycjonowania Twojej witryny.
Badanie branży
Skuteczne pozycjonowanie bierze od uwagę branże, w której działa klient. Analizujemy rynek Twojej branży pod względem zidentyfikowania grupy docelowej oraz jej wymogów i oczekiwań. Dzięki temu określimy profil potencjalnego Klienta.
Analiza słów kluczy
Diagnoza i wybór odpowiednich słów kluczowych wykorzystywanych w pozycjonowaniu jest znaczącym etapem mającym wpływ na dalsze kroki. Istotnym jest aby wybrać frazy związane z ofertą oraz zwiększające współczynnik konwersji i sprzedaży.
Badanie konkurencji
Sprawdzamy strony internetowe Twojej bezpośredniej konkurencji, która już znajduje się w top 10. Dzięki temu obieramy sobie punkt wyjścia i robimy wszystko, aby Twoja strona wkrótce znalazła się na wyższej pozycji niż strony konkurencji.


Audyt SEO i Optymalizacja Techniczna Strony
Ocena strony, wyszukanie i wskazanie błędów funkcjonowania serwisu, a na koniec organizacja odpowiednich zaleceń dotyczących optymalizacji. Jest to etap gdzie strona zostaje dostosowana do wymagań wyszukiwarki Google. Bywają i projekty, w których samo wdrożenie zaleceń audytu SEO przyczyni się do szybkiego wzrostu pozycji w wyszukiwarce.
Poddamy analizie Twój serwis pod względem technicznym, zbadamy (czyli tzw. audyt SEO w skład,któego wchodzi np. kod html, adresy URL, tytuły stron czy tez ich opisy, strukturę treści, linkowanie wewnętrzne, schemat nawigacji, prędkość działania i inne potencjalne ograniczenia widoczności w wyszukiwarkach.
Budowa treści strony
Strony internetowe posiadające unikalne, interesujące i zoptymalizowane pod kątem SEO teksty są bardziej promowane w wynikach wyszukiwania. Treści jakie przygotowujemy mają uwzględnione potrzeby użytkowników, a zarazem dostosowane są do skutecznego indeksowania przez roboty wyszukiwarki. Także jakość tzw. contentu ma znaczący wpływ na pozycję w wynikach wyszukiwania – dlatego wśród naszych usług występuje SEO Copywriting i Content Marketing.
Wrzucanie nowych tekstów do treści strony www, które są zoptymalizowane z myślą o pozycjonowaniu, to jedyny bezpieczny, a zarazem efektywny sposób dodania na stronę słów kluczy. Równocześnie takie treści stanowią dodatnią wartość dla użytkowników serwisów, poprzez uzyskanie wysokiej jakości opisów produktów, artykułów czy też poradników.Słowa klucze na które pozycjonuje się strona www to za mało. Wyszukiwarka Google i jej boty oceniają strony pod względem przydatności dla użytkowników, dlatego tak ważny jest unikatowy, ciekawy i wszechstronny content na serwisie. Założeniem tematów jakie wdrażamy jest edukacja Twoich przyszłych klientów.Słowa klucze na które pozycjonuje się strona www to za mało. Wyszukiwarka Google i jej boty oceniają strony pod względem przydatności dla użytkowników, dlatego tak ważny jest unikatowy, ciekawy i wszechstronny content na serwisie. Założeniem tematów jakie wdrażamy jest edukacja Twoich przyszłych klientów.
Wzmocnienie popularności i wizerunku
Zdobywanie odpowiednich i wartościowych linków przyczyniających sie do osiągnięcia wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania. Tzw. link buildingu i jego strategia zawsze przygotowywana jest indywidualnie pod stronę. Wszystkie linki pozyskiwane są poprzez dozwolone metody.
Analizowanie statystyk
Każda założona strategia podlega systematycznemu badaniu serwisu pod względem skuteczności. Do tego wykorzystujemy takie narzędzia jak Google Analytics i Google Search Console. Pozwala to nam na bieżąco po ocenie wyników analiz przygotować inne zalecenia optymalizacyjne.