Pozycjonowanie stron internetowych w sieci.

2 czerwca 2020 | Blog

Pozycjonowanie , czyli o co chodzi ?

Pozycjonowanie a widoczność w Internecie to nie przypadek. To ukierunkowane i zogniskowane działania, trafiające w konkretny punkt, których celem jest zwiększenie widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania.

 

Wpisując w wyszukiwarce dowolny zwrot, wewnętrzny mechanizm Google wyszukuje hasło, które uznawane jest za najlepiej pasujące do słów, które zostały wpisane. Jeżeli jakaś strona znajdzie się na początku wyników, a inna na końcu, nie znaczy że jedna jest lepsza, a druga gorsza. To znaczy, że ta ze szczytu jest pozycjonowana.

 

Jeżeli chcesz aby Twoja firma zaistniała w Internecie, Twoim obowiązkiem jest zadbanie o pozycjonowanie swojej strony. Świadomość oraz wiedza w tym obszarze, a także skorzystanie z doświadczenia ekspertów sprawią, że zyskasz przewagę nad konkurencją. Więcej wejść na stronę i ruch na nich sprawi, że zwiększysz swój zasięg. Być może powiększysz liczbę kontaktów lub kontrahentów, bądź  podwyższysz sprzedaż.

Musisz wiedzieć, że miesięcznie z Google korzystają miliony internautów. 93% łącznej liczby wyszukujących, korzysta z Google. To odpowiedź na to, czy warto prowadzić swój biznes w Internecie. Czy warto zadbać o stronę www, zaprojektować nowoczesną witrynę, bądź pozycjonować własną stronę.

Pozycjonowanie jako element nowoczesnego e-marketingu.

Pozycjonowanie to sektor marketingu internetowego, który obecnie bardzo prężnie się rozwija. Od niego właśnie zależy bezpośrednio wizerunek marki czy firmy oraz popularność danej oferty. Jest to forma kreowania zapotrzebowania na dane produkty czy usługi, które są wyróżniane na tle konkurencji. Obecnie pod hasłem pozycjonowanie, kryje się przede wszystkim optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych i stron www, zwana w skrócie SEO.

SEO – czyli sztuka dopasowania do wyszukiwarki.

SEO czyli z angielskiego Search Engine Optimization, w dosłownym tłumaczeniu znaczy optymalizacja pod silnik wyszukiwarek. Jest to proces, którego celem jest poprawa widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania. Termin organiczny to znaczy – nie płatnych, ponieważ można uzyskać to na skróty, ale koszt jest wyższy, a efekt krótkotrwały. Optymalizacja jest to więc poprawa zarówno technicznych aspektów witryny internetowej, zdobywanie linków pozycjonujących z innych domen w sieci, czy też rozbudowa ich sieci. SEO można nazwać więc ogółem procesów związanych z pozyskiwaniem ruchu w wyszukiwarkach i budowaniem widoczności.

Link building – budowanie  ruchu na stronie dzięki linkom.

Do pozycjonowania stron zaliczamy link building (działanie mające na celu zwiększenie liczby linków przychodzących do strony – jako przykład można podać linki z forów, komentarze, wpisy, posty na blogach itd.), optymalizacje techniczne (optymalizacja meta tagów, poprawa indeksacji, instalacja certyfikatu SSL, wgrywanie mapy witryny) oraz content marketing (optymalizacja i tworzenie treści).

Do samej oceny strony brane są czynniki mierzalne, czyli algorytmy Google, które są stale aktualizowane. Ocena wynika z czynników rankingowych Google – funkcjonalności które mówią o co należy zadbać i co wdrożyć aby strona spełniała wymagania Google a tym samym pięła się w górę w wynikach wyszukiwania.

Zdobywając wiedzę o pozycjonowaniu, w końcu zaczynasz rozumieć na czym ona polega. Nie zadasz sobie już pytania co to jest i czy warto. Ale rozważasz jak przystąpić do działania, skąd wybrać frazy, na które będziesz optymalizował stronę. Ile słów kluczowych dobrać, jak sprawić by ten proces był sprawniejszy. Ile takich słów kluczowych powinno być oraz w jakiej formie.

Na wszystkie te pytania odpowie Nasz  kreatywny zespół . Nie obawiaj się więc pytać. Pomożemy, doradzimy oraz sprawimy abyś dzięki pozycjonowaniu zwiększył ruch na stronie.Sprawi to,że Twoje obroty i zarobki mogą wzrosnąć.